The Bravados
Jim Douglas (Gregory Peck) rides into town the night before the hanging of four outlaws. He's been on their trail, believing they raped and killed his wife. But hours before the execution, the four escape, taking a beautiful young woman hostage. Now it's a murderous race to the Mexican border. Taking charge of the posse, Douglas tracks down the criminals one by one-until the stunning, powerful conclusion reveals a terrible secret that leaves Douglas more desperate for salvation than revenge!