The Bunker
When Ella (Mischa Barton, The O.C.) discovers her Wall Street banker boyfriend is renting a secret storage unit, she suspects he's using it to hide an affair. Enlisting the help of her best friend Molly (Emily Atack, The Inbetweeners) she breaks into the facility only to discover something more terrifying instead. Now trapped in a darkened building with a group of neurotic strangers who start disappearing one by one, Ella soon uncovers an even worse horror in the depths...