The Dinosaur Project
And the world thought that dinosaurs were extinct... Brace yourself for a chilling ride into the heart of the Congo jungle, as an expedition accompanied by a film crew discovers that creatures thought to have been extinct for 65 million years are very much alive. The Dinosaur Project is a stunning live action adventure thriller with breathtaking visual effects.