The Fabulous Four
This Hollywood all-star comedy starring Susan Sarandon and Bette Midler is a barrel of laughs. Three life-long friends travel to Key West, Florida to be bridesmaids in a surprise wedding of their college girlfriend Marilyn. Once there, sisterhoods are rekindled, the past rises up again in all its glory, and there are enough sparks, drinks and romance to change all their lives in ways they never expected.