The Legend of Drunken Master
Jackie Chan stars in this action-packed martial arts blockbuster. In turbulent China before World War I, the collapse of the Manchu Dynasty fuels violent uprisings and political chaos--the perfect setting for a grand-scale smuggling ring led by an unscrupulous British consul. When the ring plots to steal China's crown jewels only one man--legendary "Drunken Fist" master Huang Fei-hung (Chan)--possesses the courage and ferocity to stop the ruthless gang.