The Mighty Macs
In the early 70s, Cathy Rush becomes the head basketball coach at a tiny, all-girls Catholic college. Though her team has no gym and no uniforms, and the school itself is in danger of being sold, Coach Rush looks to steer her girls to their first national championship.