The Negotiator
In 1980s Beirut, Mason Skiles is a former U.S. diplomat who is called back into service to save a colleague from the group that is possibly responsible for his own family's death. Meanwhile, a CIA field agent who is working under cover at the American embassy is tasked with keeping Mason alive and ensuring that the mission is a success.