The Patriot
Protesting his right to own illegal guns, Neo-Nazi cult leader Floyd Chisholm releases a deadly toxin into the atmosphere of a small town in Montana. Soon the whole town is dying, except for the local doctor, an ex-chemical researcher for the CIA, who races against time to find a cure.