The Possession Experiment
Theology student Brandon has always been attracted to the occult, so when the chance arises to examine the supernatural for his final project, he decides to investigate the dark art of exorcism. Brandon stirs up a viral fundraising campaign to fuel his obsession, hoping not just to prove that demons are real, but to conjure one into his body in the name of science. Assisted by two classmates, Brandon commits himself to The Possession Experiment.