The Princess
The fortitude of a skilled and formidable young royal is put to the test in “The Princess,” a fierce actioner set in a fairy tale world. When a beautiful, strong-willed princess refuses to wed the cruel sociopath to whom she is betrothed, she is kidnapped and locked in a remote tower of her father’s castle. With her scorned, vindictive suitor intent on taking her father’s throne, the princess must protect her family and save the kingdom – no matter what the cost. Warning: Some flashing-lights scenes in this film may affect photosensitive viewers.