The Quake
'The Quake' delivers non-stop action and edge-of-your-seat thrills at an epic scale! A geologist races against time to save his estranged wife and two children when a devastating earthquake of 5.3 magnitude strikes Oslo, Norway. Your nails will dig into the arms of your chair in this incredible disaster movie with jaw-dropping special effects.