The War of the Worlds: Next Century
Poland, Christmastime. A band of hyperintelligent, bloodthirsty martians take over the country and enlist hapless television newscaster Iron Ide as the voice of their propaganda machine. But when Iron dares to go off message, he makes an enemy even greater than the aliens-the state itself.