Three Monkeys
Eyup takes the blame for his politician boss, Servet, after a hit-and-run accident. In return, he accepts a pay-off, believing it will make life for his wife and teenage son more secure, but whilst Eyup is in prison, his son falls into bad company. Wanting to help her son, Eyup's wife Hacer approaches Servet for an advance, but gets more involved with him than she bargained for.