To Hell With the Ugly
Eliseo is ugly, lame and single. He still hasn't found the woman of his dreams and he doesn't really know what love is. Nati's ugly, she's missing one breast and is currently separated. She met the man of her dreams but she doesn't know what real love is either. Eliseo fears that the worst is still waiting. Nati fantasises that the best is yet to come. When Eliseo's mother dies, their two paths cross for the first time in twenty years, giving them one last chance to find happiness and love. But, what happens when your ideal woman is married to your brother?