Tomboy
Ten year old Laure isn't like most girls. She prefers football to dolls and sweaters to dresses. When Laure, her parents and little sister Jeanne move to a new neighbourhood, family life remains much the same. That is, until local girl Lisa mistakes Laure to be a boy. Indulging in this exciting new identity, Laure becomes Mickäel, and so begins a summer of long sunny afternoons, playground games and first kisses. Yet with the school term fast approaching, and with suspicions arising amongst friends and family, Laure must face up to an uncertain future.