Tower of Silence
When the great sorceress Kae is captured by a mysterious enemy, her young followers devise a plan to journey to the Great Tower to rescue her. To get there they must defeat the evil Groth and his legion of The Fallen and storm the Tower before it's too late and Kae is killed. 'Tower of Silence' is a fantasy epic that pits good against evil in the vein of 'The Dark Tower' and 'Lord of the Rings'.