Triassic Hunt
Dinosaurs vs Mercenaries.....When two dinosaurs break out of a lab and attack an industrial park, a group of mercenaries is called in to contain the creatures before they decimate the park and escape into the world. The race is on to get the creatures back into the lab before they run rampant through the nearest city.