Union Bound
Union Bound is a thrilling Civil War film that shows the strength and courage of the human spirit. Sergeant Joseph Hoover went to war to preserve the Union but finds himself captured and sent to a prisoner of war camp. Together with other soldiers, and aided by slaves also being held captive, he will fight for his freedom and the freedom of all those held in captivity and slavery.