Upside Down
Ever since Adam (Jim Sturgess) and Eden (Kirsten Dunst) fell in love as teens, their bond has faced astronomical odds. The pair are separated, not just by social class or the political system committed to keeping them apart, but also by a freak planetary condition: they live on twinned, parallel worlds with opposing gravitational forces. Years later, after suffering the pain of being torn apart, Adam decides to set out on a quest to once again find Eden and reconnect with his lost love.