Vengeance
Eric Williams is a man who's been on the run for 27 years for a murder he didn't commit. When his estranged daughter is brutally attacked in London, the police are reluctant to act and so Eric must return to a city he no longer recognises to deal with the culprits himself, relying on help from his last remaining friends.