Viking Siege
During a wild night of debauchery, a gang of vengeful women plot to massacre a monastery full of corrupt monks who sold their loved ones as slaves. Their plan comes undone however when a gang of marauding Vikings arrives with an army of vicious, tree-like demons on their tail... Facing insurmountable odds, the disparate group of enemies must set aside their differences and forge a tense alliance if they are to survive the night...