War
When ruthless hitman Rogue slaughters an FBI agent and his family, the dead man's partner, Jack Crawford, vows revenge. After three years of hunting shadows, Crawford is no closer to his prey but remains obsessed with the chase, despite having driven away his wife and son. When Rogue finally resurfaces as a gunman for San Francisco's Triads, Crawford leaps at the chance to take down his nemesis.