Wasp
Having left England for a romantic escapade in the south of France, Olivier and James invite Caroline along at the very last minute. Having just been left by her long-time boyfriend, she is in need of a change of scenery. The trio arrives in a little Provencal village and though everything seems calm between the pool, sunshine and a village visit, Olivier finds himself more and more intrigued by Caroline.