White Boy Rick
Rick Wershe is a single father who's struggling to raise two teenagers during the height of the crack epidemic in the 1980s Detroit. Wershe sells guns illegally to make ends meet but soon attracts attention from the FBI. Federal agents convince his son, Rick Jr, to become an undercover drug informant in exchange for keeping his father out of prison. When young Rick gets in too deep, he finds himself seduced by the lure of easy money and becomes a drug dealer himself.