Wolf Creek 2
Seeking to experience the real australia, backpackers Rutger and Katarina venture from the main tourist trail to visit the awe-inspiring Wolf Creek crater. Unfortunately for them, it’s also the hunting ground of psychopathic pig-shooter Mick Taylor: the last man any outback traveller wants to meet. After a chilling attack in the dead of night, the crazed bushman pursues his prey in an epic, white-knuckled rampage across hostile wasteland.