007: Road To A Million
Kamara and Josh search the Atacama Desert. They have to cross a train station, a solar farm and remote villages. Josh deals with his trauma.
After an epic climb in Chile, Kamara and Josh have to answer a tough question. The Controller welcomes a new duo, Grace and Daniella, to St Mark's Square in Venice. Tanaka and James dive into a hidden cave.