4th and Forever: Alcoa
In the shadows of the Smoky Mountains lives a football dynasty. Alcoa High School is southern Appalachia's true football powerhouse.
Against all Odds
The 2020 Alcoa Tornadoes football season is about to kick off with a quarterback controversy, a fierce first game opponent, and a global pandemic nearly halting their run at a sixth straight championship.
Defending the Legacy
The 2020 season gets off to a rocky start for Alcoa and a star senior defends his family legacy.
The Tornadoes face off against their arch-rivals, the Maryville Rebels, in this near century old battle with a controversial past.
The Tornadoes suffer a series of devastating losses and look to heal deep wounds.
A Tornado player is the first to be infected with the COVID-19 virus and a David vs. Goliath matchup puts the team to the test.