Aiura
Following the daily lives of three spirited high school girls and their classmates.
Iwasawa Saki, Kanaka's childhood friend, has started her high school life and must deal with a locker issue.
Yanase Mei winds up in a class with a very odd teacher, surrounded by odd classmates and forced to be class representative.
Matsuno Shusaku, a 28-year-old teacher, is mistaken for a student — because she is wearing a student's uniform.