Akagi
This crazy mahjong battle will not end until at least one party is completely destroyed; after the first game, Akagi declares he wants all his winnings in cash, and refuses to transfuse back any blood.
Akagi refuses to replenish his blood; Washizu, pressured by Akagi's resolve, makes a mistake; as a result, the second game ends in a win for Akagi as well.
Akagi has won over 300 million Yen; from suffering this huge loss, Washizu lies on the sofa like a broken man.