Akudama Drive
Long ago, a war broke out in Japan that pitted Kanto against Kansai and divided the country; slowly the police and government began losing control of Kansai to criminals known as Akudama.
As criminals known as Akudama terrorise Kansai, an ordinary citizen finds danger when her good intentions steer her wrong, and she's pulled into their world.
The Akudama learn from the plan's mastermind just how risky and troublesome it will be; as if things weren't bad enough, trouble comes looking for them first.
When the infiltration doesn't go as expected, the group must improvise in order to pull off the high-stakes Shinkansen heist.
As the Executioners deal with the aftermath of their failure, the Akudama take a break to recuperate and finally find out their destination.