Alice's Wonderland Bakery
Alice embarks on magical recipe adventures with her best pals, who join her in the bakery to whip up whimsical cakes and treats for friends and neighbours with enchanted kitchen tools and ingredients to help them.
Unforgettable Unbirthday / Picnic for One
When Princess Rosa's birthday cake goes wrong, Alice surprises her with an unbirthday cake; the Cheshire Cat has a colossal order for Alice, which she gladly completes.
Try Again Tart / Pie Pressure
When Hattie wins the queen's tastiest tart contest, he needs to re-create his dish; Fergie cuts corners to help Alice meet deadlines, but his pies turn into a pie-tastrophy.
At Rosa's sleepover, Hattie frets as his bedtime routine changes; when Rosa and Alice create a dish for Abuelo, everything goes wrong.
Alice makes a treat for the baby buds but goes overboard with a special ingredient; Rosa's first camping trip goes awry when her guards follow.
When Hattie disappears due to overeating granola, Alice must bring him back. Rosa attends her first Great Grape Picnic, where she tries new foods with the help of Alice and friends.