Alone: Predator Lake
Ties That Bind
As the survivalists struggle to find their footing, signs of winter's onslaught motivates them to put their plans into action. Some claim their first victories, while one participant grapples with an unexpected issue.
As the participants finally get into a rhythm, loneliness begins to settle in for the survivalists, and one seemingly small choice proves to be disastrous.