Amphibia
Fearless teen Anne Boonchuy is magically transported to a rural marshland full of frog people, where she meets the excitable young frog Sprig Plantar and his family.
Anne or Beast? / Best Fronds
Sprig tries to capture a mysterious beast to prove that he's responsible; Sprig takes Anne swimming in a nearby lake to help her feel less homesick.
Cane Crazy / Flood, Sweat and Tears
When Anne breaks Hop Pop's favourite cane, she and her friends set out to replace it. Anne's bedroom floods, so she and Sprig must bunk together.
To win a village cooking contest, Anne leads the family on a quest to make pizza; Sprig wants Anne and Hop Pop to get along, so he tricks them into going on a stakeout.
Anne wants to keep a caterpillar as a pet, but must keep it a secret from Hop Pop. After one of the Plantars mysteriously runs down the charge on Anne's phone, the family embarks on a mission to try and recharge it.
In an attempt to learn to drive the family snail wagon, Anne and Sprig take it for a joyride. Anne's pimple breakout makes her a celebrity in Wartwood.
Angry with how the Plantar farm is being run, Sprig decides to overthrow Hop Pop. Anne plans to give Polly some long-overdue girl time, whether Polly wants it or not.