Angry Birds Bubble Trouble
Surrounded by colourful bubbles and gems, hidden in each corner of their world, Angry Birds Bubble Trouble is a big playground where everything imaginable comes true. A twig might become a powerful boomerang, a tree can be a stairway to heaven and an apparently simple water puddle can be a way through to another realm! With absurd, short and fun narratives, Angry Birds Bubble Trouble shows how far the imagination can lead us!