Are You Sure?!
Jimin and Jungkook travel to three picturesque locations around the world: New York State in the USA, Jeju Island in South Korea, and Sapporo in Japan.
Right after Jung Kook's GMA performance, Jimin and Jung Kook embark on an unpredictable adventure.
Jimin and Jungkook embark on their second trip and head to Jeju Island with a special guest.
The youngest members of BTS enjoy some delicious food and entertainment on their trip to Jeju. However, the group begins to wonder if this harmonious bliss can continue as conflicts begin to fracture the group.
Before enlistment, Jimin and Jung Kook go to Sapporo for an epic food tour. Their final trip begins.