Arthdal Chronicles: The Sword of Aramun
Taealha prepares Tagon for his meeting with Eunseam, Mihol tries to convince Asa Ron to divulge the truth, and Tanya has a vision.
After a chance encounter, Tanya begins to grasp the meaning of the dream. Tagon's plan disturbs Taealha. Mubaek discovers something astounding about Eunseom.
Saya has a message for Taealha, Tagon strengthens his hold on Arthdal, and Tanya receives news regarding Eunseom.