Autopsy
Confessions of a Medical Examiner
Forensic pathologist Dr. Michael Baden discusses cases of unnatural or suspicious death that he has helped solve by examining the dead.
A loyal pet cockatoo's attack on his owner's murderer leads to a conviction; police get a licence plate imprint from a victim.