B-PROJECT
Sumisora Tsubasa, Gandara Music's new agent, is assigned to work with the musical idol group B-Project, made up of ten young people, all with very different personalities.
Pose a Problem
Tsubasa takes on the role of A&R for both B-Project and Ultraz. However, the members of B-Project are concerned it might cause trouble.
THRIVE is the third B-Project subgroup to release a new track. They are lucky enough to be working with a composer renowned for his talent, but there may be a price to pay for the magic he works on his songs.