Baby Lemmings
For the Baby Lemmings, the whole world is a playground, and there's nothing better than playing with their little animal neighbours in the forest.
The little lemmings invent a new construction game using pine cones stuck together. The little beaver tries to build a hut on a flat rock in the middle of the river.