Back on Track
Meet the star athletes and their teams at the UCI Track Champions League. Behind-the-scenes access reveals the demands of track racing at elite level and the impact that sprint efforts have on even the best in the world.
Katie Archibald hopes to impress in front of a raucous crowd in London. A shocking crash threatens to bring an end to Emma Hinze’s competition.