Back To Reality
Marcela decides to take part in a reality show. Without her at home, her family and Laura, her friend, face the harsh reality of everyday life.
Mommy Leaves Home
A teacher and mother decide to appear on a reality show, but is afraid to leave her home because of the strained relationship between her husband and children.
The Trap
Marcela gradually enters the game, where her environment becomes a reality show full of suffering day after day. Her self-control and image deteriorate in the eyes of society.
Marcela's decision to abandon her profession following the clashes between her former students and the manipulation of her nemesis leads her to embark on a new lifestyle while trying to keep her family together.
Society's rejection of the alleged relationship between Marcela and a man much younger than her prevents her from living a normal life.
The teacher uses her intellectual potential with her new business. Her family's communication is strangely improved, and Marcela's life becomes brighter until an unexpected visit changes things.