Baggage Battles
Miami
Three teams of `auction specialists' travel to Miami International Airport to bid against each other on lost luggage from all over the world.
Nearly half a million bags get lost at London's airports every year, and after six months the bags are sold to the highest bidder.
Mark, Billy, Laurence and Sally arrive at an airport hangar in Indianapolis to outbid each other, as well as the locals, on items such as luggage, antiques and sports memorabilia.
Billy, Mark, Laurence and Sally compete with hundreds of buyers to win some of the 700 pallets, containing over 70,000 items, across this 50,000-square-foot auction floor.