BAIT
London-based actor Shah Latif suffers from an existential crisis and his life spirals out of control after auditioning for the role of a lifetime.
TO TROLL, TO PROVOKE
Shah's family grills him on the rumours; he faces a bizarre physical training session.
Shah returns home to find his family missing and evidence of foul play; with the help of an unlikely companion, a spiralling Shah searches the city, trying and failing to enlist help from everybody and anybody.