Bargain
Juyoung and Hyungsoo meet for the first time in room 506. Hyungsoo bargains the price for Juyoung and goes into the bathroom. Meanwhile, Juyoung takes a peculiar phone call from someone and tells Heesook about the appointment.
The detective and the kidney
The auction room is in complete mayhem. Juyoung attempts to negotiate with Heesook, suggesting that they kill the boss and escape together to no avail.
The first floor's exits are all blocked so Juyoung breaks through the emergency exit and disappears alone. Hyungsoo makes it to the second floor with Geukryul's help. They desperately run for their lives from Mr Min and Bookwan.
The six bidders who have been hiding in the storage room show themselves. When they learn that Hyungsoo is a detective, they become more suspicious.
Once they escape the storage room with the bidder, Juyoung and Hyungsoo arrive in the janitor's room and watch a Koryo-saram die. As she takes the gun, Juyoung tells the story of her past.
Juyoung kills the boss and Hyungsoo kills Heesook. They find a safe with morphine and one with cash with Geukryul's help. After packing up the money and morphine, Hyungsoo and Juyoung leave Geukryul behind.