Big Dreams, Small Spaces
Cadeby and Sussex
One couple battle to turn a clay-clogged building site in Sussex into a piece of Portugal. Another tackle a forest of overgrowth in their new back garden in Cadeby. They are determined to create a productive space, something they have always wanted.