Blinded By The Lights
A cocaine dealer is forced to make some important choices and finds his perfectly organised life descending into chaos.
Warsaw-based cocaine dealer Kuba purchases two one-way tickets to Argentina, and decides to visit his clients first; gangster Dario leaves prison.
Kuba's drugs haven't arrived yet, but he must deal with several clients who expect their orders nonetheless.
Despite Kuba's reserve supply being depleted, he takes an order from his best client Mariusz; the dealer goes to meet Jacek.
Pazina forces Kuba to watch the news headlines; soon after, Kuba meets with police officer Marek, who helps him keep law enforcement at bay.
Jacek confers with Warsaw's most notorious crime lords to discuss disturbing developments triggered by Dario.
A desperate Kuba realises that his position is getting shakier as the threat from Dario increases; he visits Jacek to give him some information.