Borderland
Two reporters travel along the border between Northern Ireland and the Republic. Will Brexit compromise the peace process in Northern Ireland? Stop 3: Rosslae where Protestants farm the borderlands.
Two reporters travel along the border between Northern Ireland and the Republic. Will Brexit compromise the peace process in Northern Ireland? Last stop: Portrush where the hip hop scene of the island of Ireland meets.
Two reporters travel along the border between Northern Ireland and the Republic. Will Brexit compromise the peace process in Northern Ireland? Stop 7: Clady where the local Rugby pitch straddles the border.
Two reporters travel along the border between Northern Ireland and the Republic. Will Brexit compromise the peace process in Northern Ireland? First stop: Warren Point, site of an IRA bombing aimed at the British army.
Two reporters travel along the border between Northern Ireland and the Republic. Will Brexit compromise the peace process in Northern Ireland? Stop 6: Belcoo and Blacklion, two neighbouring villages on either side of the border.