Boris and Rufus
The adventures of Boris, a grumpy dog, and Rufus, a ferret pretending to be a dog. Boris and Rufus live at Enzo's house, who is in love with his neighbour, Jennifer, the owner of an internet-famous cat, the unbearable Leopoldo.
Bit stop
Boris accidentally uploads an embarrassing video of Enzo on the "interpetnet". A genie from the lamp transports his friends to the "interpetnet" to stop the video.
A real dog
Rufus enters a contest for puppies to prove he is a real dog. Hours before the contest, Boris discovers something.
Rufus tries to bring his cousin and Nino closer together with Boris' help. Nino needs help to alleviate the side effects of a scientific experiment.
Rufus wants to get the attention of his friends, but finds only indifference. After having solved the most difficult puzzle in the universe, an alien spacecraft abducts Boris and Rufus.
Rufus becomes addicted to online shopping, so Boris takes him to the store to return every item he bought.