Amazon Original: Based on Michael Connelly's best-selling book series, Bosch (Titus Welliver), an LAPD homicide detective works to solve the murder of a 13-year-old boy while standing trial in federal court for the murder of a serial killer.
A breakthrough in the bones case leads to an upsetting journey into the dead young man's family life. Meanwhile, Bosch and Brasher's romance develops.
Bosch gets a verdict in his court case, and takes a trip with Waits which feels as though it may have an ulterior motive.
Bosch visits his daughter in Las Vegas and seeks help from his ex-wife, a former forensic profiler. Meanwhile, Waits taunts Bosch.