Botan Kamiina Fully Blossoms When Drunk
New university life, new dormmates…and a whole new world of drinks! Botan Kamiina takes her first sip of alcohol after spotting the quiet dorm leader, Ibuki Tonami, enjoying a highball alone. From shochu to whisky, Botan shares the joy of drinking with friends, while Ibuki slowly learns that some pleasures are better when shared.
At a festival with her housemates, Botan runs off to find Ibuki, who is enjoying a highball on a bench alone.
Botan tries shochu for the first time with Kanade. Ibuki takes Botan to a boutique that serves alcohol.
Botan invites Ibuki on a trip to a private hot spring bath, where she musters liquid courage to ask a favor.
Botan and Ibuki sneak away at a shrine to shop for liquor, while the other dorm residents do some sightseeing.
Botan visits a bar for the first time. Kanade makes strawberry-infused whisky to give as a gift to Ibuki.
Botan and Ibuki visit a limestone cavern with Chin-Lan, the new dorm resident, and go drinking afterwards.